staden

staden
foto: lili samuelsson

onsdag 10 augusti 2011

jag är inte sexig när jag snarkar


när jag sover är det som att jag älskar bra vibrationer. men resonanser vibrerar alldeles för mycket och jag skräms. skrämmer väck och alla är borta. så jag sover ensam. på distans. några distansminuter bort ligger hunden och katten och alla dessa karlar som har sprungit läck. de är väck nuförtiden och jag vaknar ensam i mitt hav. guppar lite på vågorna, tolkar en dröm. suger på tummen efter tröst när jag drömt mardrömmar och behöver huldas en stund.

och endast freud är vaken. ligger jag naken och berättar om barndom och om felsteg och sexlust och om hur jag vill killa honom i skägget.men han går alltid upp före mig och inte fan snarkar han. det är därför han är sexig. och jävligt död. så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar