staden

staden
foto: lili samuelsson

tisdag 16 augusti 2011

han har en grå påse över huvudet (nätdejting)

hur är det med män egentligen?
vissa av dem vill inte synas och ändå tror de att kvinnor kommer att klä av sig nakna till kropp och själ och låta sig knullas.
hej där jag är kåt på dig fast jag vet inte hur du är. kanske är du en singoalla eller en ballerina. ett kex är du i alla fall och jag får stånd bara jag ser ditt ansikte.
vill du riva min rygg och suga min kuk. själv är jag bäst på att ge oralsex. kom när du vill jag ligger här och längtar efter att du skall ligga med mig. inte för att jag känner dig direkt.
utan mer att jag känner mig kåt i största allmänhet. när kommer du?

jag undrar vad deras syn är på kvinnan, som om vi blir glada och kåta när någon ser oss. som om vi inte tycker att ett utseende betyder något. mer som att vi vill knulla kreti och pleti. nästan som att vi är kåta jämt. åtminstone på dejtingssidorna.
så sitter de där utan profilbild utan presentation och utan några som helst upplysningar. och har mage att känna sig kränkta om man säger nej tack. jag vill inte knulla någon som ser ut att ha en grå påse över huvudet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar