staden

staden
foto: lili samuelsson

söndag 14 oktober 2012

hej. jag har ett kön



alltså ett kön inte ett kön. en snippa en snoppa en nippertippa en hoppa.

nicka nocka. dug eller sug av. ett genus. en fobi homoerotisk. klassisk skolad kjolad och bakvänd. kanske androgyn en slyna. vilken som helst en karlakarl en hagga. en gång var jag en liten tuva med en stor bastuba en skinka slinka slank slunkit drucken ur och med jättebomber som jag fällde över london.

soldat kavat schabrak. en brakare en höjdare. bakochfram omvänd homosexuell. plattfotad flata skata en pompös ragata gubbe stubbe en falsk baron hormonchok i form av en bög. duger det.


har du mens eller.
nähä, men uppför dig som en karl då.


och en gång var jag en nagel målad i pastell en kväll då jag tramsade mig och transade mig. vem var jag i den tidiga timmen. vem är jag nu socialt skolad och polerad blank som en ost. en prostata.


hejdå. jag är en kantarell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar