staden

staden
foto: lili samuelsson

tisdag 13 september 2011

efter ullared

som att det regnade, det gjorde det faktiskt. mest hela vägen. och att jag fick shoppat och knö daj in. för människor blir förvirrade där. de står med sina kundvagnar och vet varken in eller ut. de vet faktiskt inte ens hut. och hela gekås var omgjort och jag tågade gång efter annan. hittade det jag ville ha och en massa tomtar stod på parad i hyllorna. god jul kan man säga. och jag såg inte skymten av gekås egen tomte morgan. och tur var väl det. liksom.
körde jag hem och slingrade mig på vägen. det gäller att hålla tungan rätt i mun och på gasen. lagom fart annars åker man över stupet. och det blir ju ingen glad över. faktiskt inte ens jag. även om man kan vara självmordbenägen efter att ha blivit påkörd av kundvagnar på hälsenan.
nynnade jag lite på peter wahlbecks ullared.
http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70
håll till godo. den mannen gör mig alltid full av skratt.tack för det. och goddbaj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar